-

Vart på bb.

2008-05-21 @ 17:12:44
Fick ett sms strax efter lunch att om jag ville kunde jag komma ner och hälsa på Frida och prinsen. OM jag ville, hallå!!! Klart man kommer! Så jag cyklade in till stan och köpte en blå body till han, så att de inte skulle va nån tvekan om saken att han är en pojk. :-)
När jag kom ner dit stod hon där med den där plastbaljan på hjul och det lilla knytet. Och jag an säga att de behövs ingen blå tröja för att tala om att de är en han för de syns! Han va sååå söt så de liknade inte något! Och vilken förlossning.... Så vill jag också ha de..... Eh de får bli som de blir bara det kommer ut en unge. Sen fick jag hålla han, han är precis lagom stor och lagom lång för att va en man i sina bästa dar och hår hade han lika mycket som när jag var tre år... Orättvist! Eftersom namnet inte va bestämt till 100% tänker jag inte skriva de så att de inte blir nå problem för dom, men jag är MYCKET impad av deras val av namn, så nu får vi ta och skärpa oss här och tänka till lite.. För övrigt blev inte min bebislängtan mindre av att hålla han, men bara positivt för nu vet man vad som komma skall. Ett litet mirakel!

image80

Jag och killen:


Frida och killen:


Fick reda på att Maja på vattengympan hade fått en Signe och att en av de andra tjejerna också hade fått en tjej nu i dagarna. Så nu är de snart bara jag och Nina kvar i poolen....

Kommentarer
Postat av: cat

naaaaa va söt =) gud vad kul för henne!! jag skickade mess men hon har inte svarat... =( har hon bytt nr eller har hon det där med 0739 i början? Han ser jättefin ut. wiii.

jag tentapluggar tills att mina ögon ploppar ur huvudet men va gör de? bara man lär sig =) de är därför jag kanske är liiite seg på o skriva. !

härå

2008-05-21 @ 20:23:16
Postat av: clara

Visst är han! Hon sa att hon fått ditt sms så de kom fram, men hon har fullt upp med att kolla på minikillen. :-)
Det där med ögonen lät inge vidare... Tycker du ska söka hjälp om det en ramlar ur! hihi!

2008-05-21 @ 20:27:55
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: julia

oj ja vill äta upp han...börja typ grina för att han var så ruggigt gullig den där (hormonoffer idag) // hormonjulia
ps. de e inte bara gravida som får skylla på hormonerna :)

2008-05-22 @ 08:19:03
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback