-

Tvillingfasa!

2008-05-24 @ 09:28:10
Vaknade för en stund sen och va tvungen att dra hela drömmen för Johan, har ingen aning om han hört ett ord men ändå... Drömde att jag va på sjukhuset och så va pappa där, han jobbade tydligen på typ hjärtavdelningen (haha) och så stod det en ultaljudsapparat där och jag övertalade honom att jag skulle få lyssna på bebisens hjärta (de gör man knappast me ultaljudet i verkligheten men de funkade finfint då! Så han skulle kolla i mitt armväck och vi hörde hur det dukade på, kunde tom höra att bebisen gjorde ljud. Sen övertalade jag honom att kolla magen me och då gick han me på de. Där va de värsta fina bilderna som när man gör 3d ultaljud... Men de va inte de som va grejjen... Utan de va två bebisar där!! Gissa vem som fick panik, jag skrek att vi hade ju redan valt vagn och att hur skulle vi hinna flytta nu??? Och sen ville jag inte titta för att jag ville inte veta könet på barnen... Då slog de pappa att jag måste ska en ny ULtid hos MVC eftersom jag inte bara kunde ringa och berätta om vad vi hittat för då skulle han få sparken... Osv... 
Kan bara säga att jag är så glad för att de bara va en dröm. De va skönt sen att vakna av sparkar hit och dit i magen och lägga sig intill Johan och bara koppla av.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback