-

tredje eller fjärde, tappat räkningen...

2008-05-22 @ 10:44:11
Som våran granne har väck oss med att slipa väggarna klockan sju. Och så gör han de i en timme sen är det tyst. Vem fan gör sånt??? Sov för guds skull och gör det där på dagen sen, inte mitt i natten!!! Men för första gången kunde jag somna om, vi har hängt upp heltäckande mörka tyger framför fönstet så nu är det mörkt här sålänge vi vill. Inte dumt de inte.
Så nu ligger man här med Billy som gör sin morgongympa och vilar. Ska göra mig iordning snart, så det blir nå klokt av denhär dan, ska in till stan me mamma en stund iaf.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback