-

Profylax, eller hur de nu stavas...

2008-05-16 @ 12:08:52
Vi va för första gången på profylaxkursen. Först när vi kom dit satt de tre tjockisar i väntrummet... Shit tänkte jag, nu kommer jag får fjäska hela dan sen bara för att jag tvingat med Johan hit. Men så slog de mig att, va fan dom ska ju inte va me på min förlossning men de ska Johan och därför är han med, punkt slut! Men precis efter ramlar de in en hög med par och jag kunde andas ut.. Hon som höll i kursen hette Annika och va kanon! Längtar ännu mer nu efter förlossningen! Hon förklarade på ett bra sett om saker som kan va bra att tänka på. Sen skulle de andas, iiiiin, uuuuut, iiiiiin, uuuuut, in, ut, in, ut osv.. De va inte så lätt att föreställa sig en värk men de va ändå skönt att ligga där i sacosäcken och bara flåsa. Så de gillades massor!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback