-

PRAO

2008-05-27 @ 16:39:22
Jag har vart prao. :-) Och de va inget lätt uppdrag men ändå är jag rätt nöjd med min insats.
Frida, Joel och bebis va här på fika men bebisen bara sov och sov och sov.... Så till slut tröttna jag och tog upp han för att få gosa och lukta lite och han va helt underbar. Han hade sjukit in lite så de va lättare att se hur han ser ut och han är en riktig gobit. Efter en stund kom han på att han va hungrig och därmed tog min uppgift slut som prao direkt. Har hört om andra gravida som hållit i bebisar då brösten har börjat rinna till, VILL INTE!! Tror iof inte att jag är en av dom, men de e inte värt att ens utmana ödet.
Nu ska jag hänga me Johan som ska spela fotboll me sina homies, kan bli intressant....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-05-27 @ 16:48:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback