-

Mycket som ska göras.. Och ont i ryggen..

2008-05-12 @ 08:59:15
Igår när jag mådde bra passade jag och Johan på att slipa solstolarna och sen oljade jag dom, idag har jag ont i ryggen och har massor som ska göras.. Städa nattduksbordet, städa golvet brevid nattduksbordet, ligger nog 20 plagg där...  Sen ska de småfixas i hela lägenheten och vänta på att Johan ska ringa och säga att tentan är klart, gör han inte de innan kl 11:00 får han rappa och säng när han kommer hem, eller inte riktigt.. Men de är kontroll hos bm Lotta vid 11:30 för mätning och provtagning och annat sånt kul. Jag och Johan försökte mäta själva igår med en tummstock.... Då vart magen 35 cm!! Min kompis som ska ha tio dagar före oss blev mätt  hos bm och hade 25 cm, men dom mätte nog inte med en tummstock heller...
Sen ska vi på info hos Försäkringskassan för blivande föräldrar om rättigheter och sånt. De jobbiga är att Johan har föreläsning just då och jag har en tendens att bara lyssna på vart sjunde ord som sägs numera så vi får se hur de går.. Försöker få tag i Frida eftersom hon är 100 gånger mer vaken än jag någonsin vart, men hon svarar inte, hmm, undrar om de är bebis på G där?!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback