-

Middag..

2008-05-17 @ 09:36:03
Igår va vi bjudna hem till Emma Hammerin och hennes kille Mathias. Så vi plockade upp Sara och Henke och drog ut i vildmarken. Efter två samtal kom vi fram, först trodde vi att hon bodde i ett slott typ men de gjorde dom inte. Ok, dom har en helt sjuk utsikt som jag inte kan beskriva, men med skog och över hela havet.
Vi åt värsta goda middagen och sen va bde dags för pitconary. Oj oj oj... Kvällens bästa va helt klart "öronmuff", hahaha!! Kan avslöja att jag hade ingen aning om att de fanns en sådan konstnär i mig..... Jag borde ALDRIG mer få hålla i en penna.. Johans bästa blev när han sitter och är skitsur på mig för att jag inte ser vad han ritat... De va en reflexnalle... Självklart! Allt som allt va de en kanonmysig kväll och vi kommer gärna tillbaka Emma!
Ikväll blir de full rulle igen, ska på fest med dansskolan. Så jag bjöd hem Tessan på förfest här... Apelsinjucie och fruktsoda, mums!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback