-

Lugn och fin, lugn och fin!!!!

2008-05-19 @ 09:03:11
image70
Förbannade grannar! De finns väl ingen frisk människa som går upp halv sju en måndag för att slipa väggarna!!
Jo våran gulliga granne gjorde de... Och jag vågar inte säga ett ord för sen kommer de en tid när vi kommer hålla dom vakna vare sig jag vill eller inte... Men nu ska jag sova en stund, för nu passade det tydligen med att sluta slipa.... Han ska ha rappa å i säng helt enkelt!

För de andra tror jag att Billy har lekt kanin eller någpt liknande nu hela morgonen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår hur d känns.. har själv varit med om sånt :P
finns inget värre

2008-05-19 @ 14:41:58
URL: http://lvmh.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback