-

Kniv i ryggen..

2008-05-26 @ 12:54:20
Va på akupunktur för två timmar sen... De brukar gå bra och Lena som gör det är toppen, men idag gick det inte som väntat utan istället blev det nå galet me första nålen så jag låg där och skrek rätt ut i luften i panik. De va hemskt! Det är inget farligt det som händer men det gör sjukt ont och tårarna spröt värre än Lille Skutt.. Men efter att ha kylat ryggen försökte vi igen lite längre upp och de gick hur fint som helst. Vi pratade lite om det onda och konstigt nog kunde jag inte komma ihåg hur smärtan kändes men hon så sa hon att andra brukar säga att de känns som att få en kniv i ryggen och de höll jag med om, man ville bara bli av med den.
Så nu ligger jag på sängen och är helt slut. Måste pigga på mig snart för jag ska följa med Johan när han ska lämna blod, ska bli spännande att se hur dom gör. Själv ska jag börja lämna blod efter förlossningen och allt blivit som vanligt, tycker jag alla som får ska göra, men vet aldrig när man själv eller någon annan  kommer behöva lite blod.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback