-

Johans dröm.

2008-05-28 @ 10:57:13
Nu har även Johan drömt att vi fått barn, men för hans del fanns det ingen förlossning med i bilden bara att dom kom med en bebis, en tjej. :-)
Ska bli kul att se sen hur det blir. Känns lite som julafton när man va liten, fast bättre!!
Jag tror iaf att bebisen kommer bli pappas tjej/pojk... För när han pratar med den blir det precis kav lugnt eller när han lägger händerna på, trots att han också får sig en spark flera gånger om dan, men lägger jag mina händer på så lever Billy rullan likförbannat. Känner mig mest som Pippi Långstrump med sina fräknar. "Jag lider inte av det jag gillar de."

Idag blir det vattengympa me fika innan, trevligt värre!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback