-

Jag HATAR min rygg..

2008-05-29 @ 19:33:15
Måste bara få skrika ut det nu för de e bara så jävla jobbigt att ha ont HELA JÄVLA TIDEN!! Den bara jävlas med mig, vill inte mer!! Men det är wsäkert akupunkturen som är boven i dramat ikväll, men jag kommer säkert må bättre imorgon, brukar va så efter dom där små nåljävlarna. Tur man har världens bästa Johan som gör sitt bästa för att göra mitt liv lite mindre ont, så nu ska han få knåda ryggen lite innan pappa kommer och hämtar oss...
Så FUCK YOU ryggen!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie Pannie

Usch, det låter inte roligt... Är det så att man helt ska undvika att ta värktabletter när man är gravid?

2008-05-29 @ 20:26:53
Postat av: clara

Nej de e inge vidare.. Men alvedon is the shit så att säga.. De får vi tjockisar ta och de räddade min kväll. :-)

2008-05-29 @ 23:09:18
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback