-

Imponerad!

2008-05-26 @ 19:46:24
Va me Johan när han skulle lämna blod... Och ni som känner mig vet att sen jag blev gravid så räcker det med att Johan visar mig ett lite lite sår på foten, sticka eller skurit sig på något blir mina knän spagetti. Men det är bara när det kommer till han, ingen annan. Men att följa med och lämna blod är inte samma sak som att skada sig, men jag kan lova att jag höll på att ramla av stolen när sköterskan tog fram nålen som va grov som en sticknål!! Min första tanke var att jag skulle ta Johan i handen och skrika "Shit, tanten tänker döda dig älskling!!" Men de gick riktigt bra och han fick en macka och ett par strumpor som belöning.
Jag frågade om när jag kan lämna blod (fattade att dom inte tar emot gravida, men ville veta när dom tog emot en) så blir det först när Billy är ett år! Så nu kan jag börja bearbeta att få en sticknål i armen så ska nog även de gå finfint!

Kommentarer
Postat av: cat

Jag vill också lämna blod - VERKLIGEN! Jag har ju liksom själv fått blod en gång i tiden, annars kanske jag inte hade suttit här o pluggat liksom.

Men jag kommer svimma femtielva ggr om...jag vet det.. Ska nog vänta några år men sen får jag bannimej VÅGA! =)

Ska bli skoj att träffa dig med! wiii

2008-05-26 @ 21:48:00
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

Jag vill också lämna blod - VERKLIGEN! Jag har ju liksom själv fått blod en gång i tiden, annars kanske jag inte hade suttit här o pluggat liksom.

Men jag kommer svimma femtielva ggr om...jag vet det.. Ska nog vänta några år men sen får jag bannimej VÅGA! =)

Ska bli skoj att träffa dig med! wiii

2008-05-26 @ 21:48:09
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

Jag vill också lämna blod - VERKLIGEN! Jag har ju liksom själv fått blod en gång i tiden, annars kanske jag inte hade suttit här o pluggat liksom.

Men jag kommer svimma femtielva ggr om...jag vet det.. Ska nog vänta några år men sen får jag bannimej VÅGA! =)

Ska bli skoj att träffa dig med! wiii

2008-05-26 @ 21:48:20
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

Jag vill också lämna blod - VERKLIGEN! Jag har ju liksom själv fått blod en gång i tiden, annars kanske jag inte hade suttit här o pluggat liksom.

Men jag kommer svimma femtielva ggr om...jag vet det.. Ska nog vänta några år men sen får jag bannimej VÅGA! =)

Ska bli skoj att träffa dig med! wiii

2008-05-26 @ 21:48:45
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

hehe ojdå va många inlägg du har =) de blev nå fel. höll på att slå sönder datan för att det inte gick o få iväg inlägget...men det gick visst hihi

2008-05-26 @ 21:49:45
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

haha, jo många blev de. :-)

2008-05-27 @ 08:43:18
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback