-

Fortsättning...

2008-05-30 @ 09:41:05
Nu känner jag att jag måste fortsätta klaga.
Jag längtar efter att kunna sova en hel natt utan att vakna hela tiden och knöla runt.
Prinsessan på ärten de är jag de.. suck... De räcker med att det blir ljust ute, trots att vi hängt upp mörka tyger framför fönstet så vaknar man.. Och när man ligger där och känner, "varför i helvete är jag vaken nu?" då hör man när dom kastar in tidningen, då undrar man ännu mer varför i helvete man är vaken! Men så somnar man om igen och fortsätter knöla runt. Som sagt, längtar efter att kunna ligga på mage, men när förlossningen väl är över kommer säkert brösten göra ont istället... Lives a bitch! Och förutom dessa moment kommer det finnas en liten varelse som säkert kommer vakna varje timme, men de ser jag fram emot nu. 
Nu ska jag väcka Johan och bjuda han på frulle, de är mitt knep för att få upp han. :-) För utöver att man sover skit så är man numer HELA tiden kissnödig och hungrig, finns ingen botten i mig....så att gå såhär i tre månader till, yippi!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback