-

Förbannade satans jävla skit helvete!!

2008-05-07 @ 16:30:04
Jag ska bilda en förening! Vi som är emot pollen. Hur svårt kan de va att låta himlen öppna sig och skölja bort allt pollen... De kliar i ögonen, näsan och resten av ansiktet, man blir ju tokig! Utöver allt kliande vill man bara sova och vara inne, vilket gör en sjukt deppig när nu balkongen är fin och allt... Men imorgon bitti ska Perran (min och halva gråbos läkare) ringa och komma på någon bra medicin som jag kan knapra på..

Va på vattengympan för en stund sen och de va lika skönt som vanligt, de e kul att träffa andra tjockisar. Och att sen efter sitta i bastun och dela tankar och funderingar är great!

Nu ska jag leta upp en frissa, har så himla många kluvnahårstrån så de e inte klokt!

Har ni nå tips, så släng gärna ut dem till mig!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback