-

Finbesök

2008-05-29 @ 09:19:55
Igår innan badet ringde det i min kära mobil. De va Annie P, hon är på ön för att tentaplugga och vi bestämde oss för att hon skulle komma till oss sen på kvällen. Och de va trevligt må ni tro, men Billy va fånig som aldrig förr och VÄGRADE bjussa på nån spark, de va som att h*n flyttat ut. Men så gick Annie på toa och när jag sitter där tyst går det inte många sekunder innan jag fick en armbåge eller häl i sidan... Så himla snål!

Nu ska jag ut en stund sen e de dags för att leka nåldyna igen... Mao jag ska till sjukgymnasten, gillar ju henne men är lite rädd efter vad som hände sist. Men de går nog bra ändå... Hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

hoppas det går bra ho sjukgymnasten ;P

2008-05-29 @ 09:33:54
URL: http://ampele.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback