-

Doktor Möller...

2008-05-05 @ 16:24:07
Han va inte ett dugg kul, drog inte ett skämt. Så snacka om att jag är besviken! Men iaf.... Han va inte så intresserad av att göra något me min rygg utan tyckte att jag skulle fortsätta som jag gör och om de inte blir bättre efter förlossningen ska ryggen kollas på allvar. Men jag är fortsatt sjukskriven, så ni kommer inte bli av me mina inlägg, mohahaha!

Har gått runt och sjungit på såger från Annie, som jag och Hanna såg på båten. Måste erkänna att de va liiite pinsamt att sitta där och kolla på en barnmusikal som skrålade ut "Tomorrow tomorrow I love you tomorrow!! " Men vi hade kul iaf, de va ju inte igår som man såg den filmen senast, om man inte räknar igår asså.... hmmm... de där vart inge bara, men men...


Kommentarer
Postat av: julia

annie rockar ju fett :)

2008-05-05 @ 16:54:27
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback