-

Dagens tapperhetsmedalj!

2008-05-22 @ 21:44:19
Går till..... Samuel! Som på inlines bröt armen och sen fått sitta på akuten i tre timmar med allt vad det innebär. Så nu sitter han där med sitt gröna paket till arm. De är en smart unge det där som valde den gröna färgen på gipset eftersom han ska va ek (tror jag) i musikalen nästa vecka så kommer de passa fint till det gröna hår han ska ha. Så när han ringde och berättade om olyckan för en timme sen vart jag riktigt stolt över att han ville ringa och berätta, de gjorde mig riktigt glad!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback