-

Barnmorskorna..

2008-05-15 @ 08:53:24
De är med stående ovationer som jag tackar för det underbara programmet Barnmorskorna. Jag har skrattat, gråtit och tom suttit här i soffan och halvkrystat med dom när de vart som jobbigast. Efter varje program har jag sagt att jag längtar dit och vill att den dagen ska komma snart, men inte för snart. Billy ska ju va färdigbakad först.
Gårdagens bästa kommentar av en av bm var när hon berättar att en kvinna sagt att det inte gick att få ut bebisen så säger bm att "Jag vet då ingen bebis som har blivit kvar där inne." Och de e nog sant, så de är bara att inse att ut ska den.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback