-

Att ha en bebis i magen och försöka sova....

2008-05-14 @ 08:21:40
Jaha nu har man vart uppe i snart en halvtimme.. Johan börja nu vid åtta i skolan så jag tänkte ta sovmorgon. Jo eller hur... Hur jag än låg bufflade det runt inne i magen "Hallå morsan, gå upp me dig!!".. Ok att jag har fattat att de kommer bli livat dygnet runt när h*n kommer ut, men varför nu för?? Kan man inte få sova lite, när för en gångs skulle inte piskar mattor eller klipper gräset precis utanför fönstret...

Nu väntar jag på att Emma ska höra av sig. Vi ska hitta på något, har ingen aning om vad me de blir säkert bra me de. Sen vid två kommer Frida och hämtar upp mig, om de inte kommit en bebis så de måste jag ta reda på snart. De är så spännande att henne kan komma nu. Men vi ska iaf fika me dom andra tjockisarna innan vattengympan, som jag har längtat efter sen förra veckan.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback