-

Vilken midsommarafton!

2008-06-21 @ 11:02:18

Ok, jag ger mig... Sov som en kratta natten till igår, man kan säga att vi är inte vana med att sova i en 105cm säng med en jättemage i friggan men sen vart allt bara bättre. Åt frulla med mamma och pappa ute på verandan i solen. Sen hade vi en lugn förmiddag och bara småfixade. Vid tre kom Bennecks och vi åkte bort till Gnisvärd. Har ALDRIG vart med om så organiserat midsommarfirande tidigare, trots att dom som ledde allt sjöng i fel ordning och lite sånt. Men det bästa av allt var att se August dansa med Fia och mamma. Själv fick jag hoppa dansen, vågade inte med ryggen.. Men nästa år, då du Agge då ska du få dansa med kusse clara!

När vi kom hem igen vart de glass på verandan och efter gick dom andra ner till stranden men jag och Millis stannade kvar och vilade, man kan minst sagt säga att vi hade mobilterror mot varann. Kul!
Dom andra kom tillbaka och vi började ladda inför en middag som mamma hade vart orolig inför i ett dygn (hon va den enda som trodde det...).  Kan ju säga att hon oroade sig helt i onödan, för det blev mat i mängder!! Och mätta blev vi. Utan tvekan det GODASTE och TREVLIGASTE midsommarbord någonsin.

Trots att det kom ett litet regn men eftersom vi har så himla händiga gubbar i sällskapet så gjorde det oss inget för vi satt redan under ett tak. Så när vi åkte in till stan halv tolv satt vi ännu ute! Så nu sitter jag bara här och njuter av gårdagen.
Ska snart in till stan och handla inför kvällen, då Johan, jag och Niklas ska ta med Emma ut på krogen. Ska bli kul de med!


Emilia va inte sist på flaskan..

Men Wille hade lite svårt att palla trycket och hamnade under bordet med flaskan....
Så typiskt han!


Men farfar va lika stilig som alltid!

Tack Emilia för alla fina kort!!!!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback