-

Vilken frukost!

2008-06-16 @ 11:11:24
Jo Cattis nu har de hänt igen, hahaha!!
Jag gick upp och läste min bok som fått mina nerver att slå knutar på sig själva.. Den inre kretsen av Mari Jungstedt... Mycket spännande! Trots att den va precis hur spännande som helst sa magen att de verkligen var dags för frulla och jag gjorde iordning en mysfrulla och väckte Johan. Tio sekunder senare vräkade regnet ner utanför och de va full storm, så vi fick springa ut på balkongen för att rädda alla stackars blommor. In igen och åt vidare, konstaterade att det skulle bli intressant och se om de lyckats med asfalten utanför våran dörr denna gång...
Och nu dryga halvtimmen efter allt började skiner solen... HUR SKA DOM HA DET?!

För övrigt så är jag grymt fixarsugen idag och vill göra klart och ta hem alla saker till bebisen men Johan är elak och säger nej...

Kommentarer
Postat av: CAT

JA jävla va frukost du gör till johan =)

2008-06-16 @ 23:16:49
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback