-

Tvekar...

2008-06-27 @ 10:16:07

Vi hade bestämt att jag skulle ringa till mvc idag för att kolla upp angående alla sammandragningar och framförallt "mensvärken" som kommer och går som värkar... Men nu känner jag inget av de vilket är skönt och då vill man ju inte ringa ner dit för att få höra att man kan ha så och att det är heeelt normalt.. Visst om de skulle va andra barnet men inte första.. Så vi tog precis beslutet att vänta av och se om de blir värre igen under helgen, då får vi ringa akut annars får det va. Våran bm har en tendens att släta över saker med att "det är normalt...", men jag vet ingen annan som ska ha när vi ska ha och redan mår såhär... Nä, nu kommer värken krypandes och jag har ju knappt stigt ur sängen idag så dra ner på tempot känns omöjligt, skiten kommer ändå!!

Annars idag så ska jag va Willevakt, mamma kommer hit med han så ska han och jag ha lajbans ihop, iaf en liten stund, sen slutar Johan vid ett och vi ska ta oss hem till Törngrens och STORSTÄDA bilen, vilket är av högsta prioritet. Den ser ju för rutten ut nu... Så då är det bara att plocka fram Bosse i oss och sätta igång...


Och för er som undrar så nej, bilbarnstolen åker inte in i bilen förän bebisen finns på andra sidan om min mage. Jag tänker knappast sitta i baksätet i dryga två månader till..
Ikväll kommer mamma och ska äta middag med mig, vi ska göra en paj tror jag det blev... Trevligt värre!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback