-

Trött på att va gravid...

2008-06-18 @ 09:36:19
Jo och nu tänker ni som redan har barn "vänta du, du ska se att det kommer bara bli värre"... Men det skiter jag i för just nu är jag så trött på allt! Att inte kunna jobba, vara sig själv, hungrig hela tiden, ja allt sånt konstigt! Men de som tar knäcken på mig denhär gången är att jag kan inte sova!! Låg vaken till lite drygt halv tre sen bestämde jag mig för att sluta kolla på klockan.. Så jag har jag ingen aning om hur lång tid det tog innan jag väl somnade.. Men det jag vet är att de vart inga lång stund jag sov, med tanke på hur jag snurrat runt för att det va obekvämt och VARMT! Dessutom hade Billy bestämt sig för att köra happy hour hela natten...

Och klockan åtta började byggarna med att fortsätta göra en miljon hål i huset brevid vårat och de lär dom fortsätta med tillstyp det är dags att ta in granen och pynta den, för så snabba var dom med det andra huset som PRECIS är klart och vi i vår lilla enfald tyckte att det va skönt att dom ÄNTLIGEN blev färdiga! Hahaha, på oss! Så att sova nu är uteslutet.
Sen är det fullt schema idag som gäller. Ska luncha med tjockisarna på Joda vid halv tolv, därefter ska jag ´nog träffa Cattis en stund och sen slutligen ska jag cykla hem till Emma som ska firas för hon fyller 18 imorgon. Johan kommer nån timme senare så jag och Billy får hålla stämningen med hela tjocka släkten själva. :-) Men om jag dör mitt i maten av utmattning så kommer iaf inte jag bli förvånad....

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback