-

Tränat.. Eller nästan iaf. :-)

2008-06-13 @ 19:51:34
Johan, Niklas och jag va på tc och skulle bli sådär trimmade inför beach 2008... Men varje gång jag kommer dit blir jag inte starkare och starkare utan tvärt om, men skam den som ger sig! Börjar bli jobbigt att ta sig ur vissa maskiner men de får väl räknas som träning de me, hahaha!! Som ni har förstått så är själva poängen med träningen från min sida att bada jacuzzi efter. Tessan kom och bubbla med mig innan killarna va klara med diverse lyft. Det hela va iaf mycket trivsamt och nu har man avnjutit en god middag som blev gjord av johan, de va tortelini med skinksås och annat gottit i. Själv satte jag ihop lampan som ska stå inne i mitt rum/datarummet/barnkammare/alltiallorummet.. Ja ja, kärt barn har många namn. :-)
Nu är det mysdags som står på schemat så bye bye! :-)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback