-

Tanken fanns där...

2008-06-03 @ 11:41:31
Att jag skulle lägga ut en bild på hur magen och jag ser ut nu för tiden, men insåg att alla kommer ju ändå hem nu till den här helgen så då behövs ju ingen bild här inte. :-)
Tycker de ska bli mysigt att träffa hela släkten (på pappas sida) på Jens studentkalajs och sen i helgen ska vi till Cattis som ska firas för att hon har vart sååå himla duktig i skolan och är numera receptarie och inte bara de, utan min personliga receptarie, hehe!! Kan behövas!
Sen ska jag hinna med att träffa Petra också är det tänkt, ska bli kul de me!
Så att dra till tofta nu känns väl behövligt för att palla med resten av helgen. :-)

Kommentarer
Postat av: cat

hihi ja klart jag är din privata receptarie =) wiii!! Fast jag kan inte allt än bara.. det är de.. men snart så, bara man får jobba en sväng!

Har haft 1000 saker för mig nu sista tiden. Inte haft på min dator på 1000 år... imrgn kommer marcus och sen mamma o pappa o på tors äre EXAMEN :-) Ska bli sååå kul! o ska bli skoj och träffa dig o johan och LILLEN! hare tja kram

2008-06-03 @ 23:09:35
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sofie

Men jag vill ju se bilder! =)

2008-06-05 @ 16:23:55
URL: http://lav0lina.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback