-

Spa a la clara

2008-06-21 @ 16:48:47
Så nu har man piffat till sig lite. Fixat naglarna, blev faktiskt ganska nöjd. Målat tånaglarna... Ojojoj, kändes som att man skulle ge sig själv ryggmassage eller nå liknande... Så jag har väl mer eller mindre målat hela fötterna.... Fixat bikinilinjen... Tackar gud för den som uppfann spegeln! Hahaha!!! Ser ju inte ett smack under naveln! Gjort ansiktsmask, de gick lika bra gravid som ogravid. Börjar fatta varför tjocka människor lägger ner mest energi på ansiktet... Smörjt in hela kroppen, har blivit en riktig torrboll!! Och nu ska jag sminka iordning mig. Känns kul att lägga energi på att känna sig lite snygg...
Undrar om det är något jag missat att göra??

Och vafan ska man ha på sig ikväll?? Ett tvåmannatält???

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback