-

Oj vad man är bortskämd!

2008-06-15 @ 13:59:58
Märker det nu när Johan jobbar... Och då menar jag inte med prylar och sånt, utan med kärlek. Att ha haft han hemma nu ett tag och bara kunnat t hand om varann och prata om bebisen. Men både igår och idag jobbar han och det känns att man inte är van att va utan han, så många sms blir det. :-) Billy brukar sparka "var-är-min-pappa-sparken" lite då och då och då måste jag förklara att pappa måste jobba lite. De är kul nu när Billy reagerar på Johans röst, så himla mysigt med en knuff till svar.
Tessan och jag skulle gå en promenad förut... Jo, jag börjar bli tung nu.... Sammandragningar stup i kvarten och kissnödig direkt.. Men vi hittade en trevlig bänk som fick bli räddningen, där löstes många stor frågor och problem innan ankan clara vaggade sig hem med hurtbullen tessan vid sin sida. :-)
Nu laddar jag inför kalas, Andreas fyller år så de ska bli trevligt att komma dit. Ska cykla bort är det tänkt, fick ju ingen motion direkt av att vagga runt stan, inte för att jag tror att jag kommer bli nästa Tomas Lövquist bara för att jag cyklar dit men ändå...

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback