-

Myskväll.

2008-06-28 @ 10:41:00
Igår hade jag finbesök här på middag, mamma! Jag hade lagat lax med pressad potatis och limesås, så himla gott!! Sen satt vi och snackade strunt resten av kvällen, mycket trevligt! Wille va självklart me oss och hade ett och annat att säga han me. Idag har vi lite att stå i, ska in på stan och fixa en massa sen ska vi ut till Tofta och äta med mamma och pappa och farfar (tror jag), vi ska fira deras (mamma och pappas, inte farfar) bröllopsdag som va igår med god middag.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vart har du tagit vägen? Är du ännu i Tofta? Miss U!

2008-07-03 @ 23:47:42
Postat av: julia

2008-07-04 @ 09:49:07
Postat av: julia igen

ja vart e du.... trodde ett tag att bääääbiiisen redan slinkit ur di å att du hade fullt upp me de!! hahaha blogga dårå ;)

2008-07-04 @ 09:50:03
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback