-

Kan man få lite luft kanske, eller är det för mycket begärt??

2008-06-23 @ 12:14:32
Denna jävla hosta går mig på nerverna!! Så Kissecat va beredd för snart kommer jag med mina 100 frågor som vanligt!
Och hallå! Vad va det för en skum dröm jag hade i natt då??? Jag drömde att vi fått en son, men sen hade jag glömt bort vart jag lagt honom, gick runt ch leta och kom tillslut på att han nog va i garderoben.. Och bland mina jeans låg han tyst och snällt. Sen när jag skulle amma honom kom det blod från bröstet och jag tänkte att jaha, de ska väl va såhär....
Snälla vad är det för fel på mig??!!!! Varje gång jag har drömt att vi fått barn har jag tappat bort ungen! Tror att de har att göra med att jag ägnar större delen av min tid till att leta efter saker som jag lagt på något smart ställe och är nu omedvetet rädd nu för att jag kommer göra samma sak med ungen!! Får nog sätta en gps på bebisen så jag kan söka efter den..

Åter till luften...
Vet ni hur det är att ha ett bowlingklot under tröjan och samtidigt ha jordens hosta och astma på en gång!! Och förutom detta ska man ta in 20% mer luft än tidigare för att bebisen kräver det, vilket gör att man blir anfådd för ingenting jämt och nu låter man som en hund som sprungit maraton... SKIT!! Men Johan och jag har en pakt mot förkyldningen och den lyder såhär... Att han ska vid minsta lilla symtom käka allt som finns mot förkylningar för att hålla sig tipp topp så att han inte sen skulle smitta mig tillbaka, för just nu kan jag ta att jag är förkyld men det känns lite som att kommer det nästa månad igen har jag LITE annat att tänka på förutom att andas.. Då börjar nedräkningen på riktigt liksom!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback