-

jag är PRAO....

2008-06-11 @ 12:39:57
Frida, Felix och jag va en sväng på stan. De gick förvånadsvärt bra att gå idag, så de gör att humöret är på topp.
På KapAhl tyckte Felix att det va tråkigt i vagnen så jag tog upp han och han är ju bara föööör go! Men målet var Länsförsäkringar, Frida skulle prata me en tant där. Under tiden gjorde han den värsta bajsen som någonsin har gjort i den byggnaden, så de va bara att vira in han i handduken och se ut som att planen va precis så.... Under tiden som Frida va hos tanten så fick jag, ensam, passa lillkillen! De va stort! Så där stod vi och luktade bajs... Allt gick bra och vi drog oss bort till Max för att tjyva lite av deras skötbord. Helt otroligt att en så liten söt sak kan få ur sig sååå mycket på en gång! Och nu är jag hemma igen... Väntar på att få käka lunch... För de ska gå ½ timme efter man tagit den underbara blutsaften så nu är jag döhungrig.
Sen för er som känner mig vet ju vad det är för dag idag..... Vattengympadag!! Så jag ska bort och fika me dom andra tjockisarna en timme innan vi ska i plurret. Får se om en av tjejerna kommer, hon har fått förvärkar och va inte helpigg, så spännande!! Själv har man dryga 70 dagar kvar nu....

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback