-

Guldstjärna till mig!

2008-06-04 @ 19:54:47
Nu har jag vart på vattengympa, de va en massa nya rörelser som va roliga och jobbigare än dom vi haft tidigare. Men de behövdes! Sen cykla jag hem och plockade upp Johan för att cykla vidare till tc. Niklas va där me, så han och Johan pumpade som faaan! ;-) Men Niklas tränade tummen mest, shit va sms den pojken kunde avverka på ett pass!! Kan lova att de va lite segt att gymma efter badet men de va värt de för efter blev de jacuzzi, älskar verkligen att sitta där i.
När vi va färdiga mötte vi Carina som är bm och de visar sig att hon kommer jobba när de e dags för Billy att göra entré. Jag frågade om hon kunde gissa vad det är för kön. Jag vet mycket väl att de blir va de blir, men de är lite kul med folks gissningar ändå. Och hon är den första (förutom Johan) som tror att det är en kille där inne. Spännande!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Vart har du tagit vägen? Till Tofta kanske? Tråkigt när du inte bloggar! Kramiz

2008-06-08 @ 01:56:10
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback