-

Dagens prestationer...

2008-06-18 @ 00:55:32

Varje gång Johan och jag ska göra något så tar det sån hemskt lång tid för mig att göra mig klar och det sjuka är att jag inte gör några större ingrepp... Utan typ klär på mig och slänger på mig lite mascara, men på något konstigt sett brukar det ta ca en halvtimme från att vi har sagt att vi ska gå tills att jag är färdig.. Jag skäms!! Så idag tänkte jag ligga steget före. :-) Gick upp, duschade, gjorde inpackning och ansiktsmask = riktigt skönt! Och försökte fila fötterna i duschen, trodde att jag va gummitarsan man insåg i samma stund att jag mer va en elefant i ett alledels för litet badkar... Så jag gav upp direkt och tappade upp en balja med badsalt och allt. :-) Sen kom jag inte en meter från soffan och jag bara njöt, skulle ha gjort det redan i februari om jag inte är helt ute och cyklar men nu äntligen blev det av. Mitt i allt ringde Julia, vilket va lite oväntat, kul! Sen filade Johan mina fötter tills dom såg ut iaf som bättre beganade istället för som två stora krater på Island.. Sen vart de frulla, gott! 
Efter de tog vi en prommis in till stan i lunkade tempo, det går ju inte så fort som sagt för mig nu för tiden... Men in till stan kom vi och de va nästan lite semester känsla över det hela, så kom lunchproblemet.. Jag sa, antingen salladesbuffé på Trädgården eller köttbullar me mackisar hemma.. De blev sallad!! Första för iår! Vi satt där och njöt och åt och njöt och åt.. Därefter var det dags att gå hem. Mycket lyckad dag. Därefter har vi bara tagit det lugnt, såg på minst 5 ointressanta program på en gång på TVn och nu ligger jag här i sängen med Johan sovandes brevid.  

Billy är numera heltokig varje gång jag sätter eller lägger mig ner, skulle inte bli förvånad om det kommer ut en thiboxare!


Kommentarer
Postat av: julia

ja vet - sån e ja. överraskande å god. typ kinderägg :)

2008-06-18 @ 09:04:24
URL: http://chulii.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback