-

Bakis??!!

2008-06-22 @ 17:12:01
Trodde fan det va omöjligt, men det är nu bevisat... Det GÅR att bli bakis utan att ens ha druckit en droppe! Jo cola och lite annat som är alkoholfritt men de kan ju inte räknas på nått sätt... Men hela dagen har verkligen vart förstörd minst sagt.. Och allt började med att vi (jag, Johan, Niklas) firade Emma S med sing star och sen Hamnplan 5. Jag jag säger här och nu, det var både första och sista gången denna sommar som jag satte min fot på ett disco! Folk är ju helt otroligt buffliga och jobbiga. Men vi hade trevligt och dom andra drog ett antal shottar, ska det firas så ska det firas ordentligt...
Klockan tjugo i två gav Johan och jag upp... Vi gick till bilen och åkte hem. Väl hemma i sängen va det som att ha en padda i koma av modell större brevid sig, snarkandes.. Och jag som mått lite si och så redan hela kvällen med ont  i halsen och ont i hela kroppen, låg där med megamagen i vädret och kunde inte sova. Lyckat...
Men idag har jag sovit middag ca fyra gånger så de blir nog en kul kväll det här.. Johan har jag skickat iväg till jobbet efter ha tvingat in honom i duschen.. Hans fråga "Tycker du att jag luktar äckligt??", jo om gammal fylla luktar äckligt så JA du luktar som döden själv....
Nu ska jag duscha själv, ryggen behöver de..

Kommentarer
Postat av: sis

hahahaha, fan vilken bra blogg du fick till! (inte för att dom e dåliga annars) ;)

hoppas att ni hade en kul kväll!

2008-06-22 @ 20:51:49
URL: http://hande.blogg.se/
Postat av: julia

blä för old fylla!!

2008-06-24 @ 10:31:34
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback