-

Älskar dig med!

2008-06-19 @ 11:03:54
Här släpar man sig upp vid halv åtta för att ta sig ner till mvc och när man kommer ut i köket ligger detta på bordet...


Då och alltid annars finns ingen tvekan om att Johan inte skulle va rätt man i mitt liv. Med tanke på att han själv började klockan 7 och därmed gjort detta till mig mitt i natten!!

För övrigt så gick det fint nere på mvc, jag lyckades få i mig drickan och de som blev det största problemet sen var att hålla sig vaken! Så jag läste i två timmar om amning och förlossningar och allt möjligt. Men med tanke på hur trött jag var så minns jag ungefär vart 5 ord.... Sockret före låg på 5,5 och efter 7,4 = Nöjd!
Sen fick jag mäta mina ben.. Ska få finfina strumpbyxor som ska va bra mot svullna ben och framförallt åderbrock... Har ju en åder bak på benet som är ganska fult så de kan va värt de..
Men nu ska jag städa och packa, för vi ska åka ut till tofta när johan slutat och bara ha det gött.

Kommentarer
Postat av: syster i götet

fan va romantiskt!! gulligt värre!

kul att de gick bra på mvc!!

vill också ha strmpor som gör mina ben snygga :)

2008-06-19 @ 11:05:55
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: jag igen (julia)

kolla in idas blogg på www.raukan.blogg.se !!

så jäkla gulligt inlägg om wille!!

2008-06-19 @ 11:08:32
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback