-

Vilken go dag!

2008-12-01 @ 20:03:39

Dagen börja med att jag vakna ensam med Max som låg och snacka i sin säng. Johan hade redan åkt till skolan så vi fick dra oss upp själva. Efter en stund vart Max trött och sov förmiddag på passade jag på att börja sätta in kort i albumet... Inte det lättaste kan jag lova med tanke på att det är 700 kort som ska sorteras...
Johan kom hem och vi drog oss ut på vägarna för att bara se något annat och vi fick en riktigt rolig stund i bilen, full med dåliga skämt till höger och vänster.
Vi skulle passa på att besikta bilen och jag höll på att förfrysa mina tår...
Nu har vi ätit och bara slappar framför tvn. Hu va bra man har det!


Kommentarer
Postat av: moster J

rackarns vilken VACKER bild på er 2!!

2008-12-02 @ 10:59:42
Postat av: Nina

instämmer. är det någon som varit vid frissan?

2008-12-02 @ 21:59:48
Postat av: Hannie Pancake

Han är den sötaste lilla nallebjörnen som finns!

2008-12-04 @ 08:51:31
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback