-

Önskemål om nytt inlägg.

2008-12-17 @ 20:36:30
Tänk att man kan få önskemål om att uppdatera bloggen! I´m proud!!
Ikväll är jag bra trött... Sov knappt nånting i nättras så jag känner mig som en muffins i rymden...  Vilket ledde till att Johan sa att han skulle ta Max hela kvällen så jag skulle få göra precis vad jag ville. :-) Vilket innebär BLOGGA och BONDE SÖKER FRU. Dessutom kom två av Johans kompisar förbi så dom får va i köket medan jag sitter i vardagsrummet vid tvn med datan i knät, hihi!

Det enda jag försöker ha i huvudet nu är att vi ska till BVC imorgon för att kolla läget med Max. Tycker de är mysigt att mäta och väga honom, att få se hur han utvecklas från gång till gång. För en liten skrutteplutt är han iaf inte längre.
 


 En MYCKET stolt mamma över MYCKET fin son.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback