-

Något jävligt skumt!!

2008-12-22 @ 20:26:47

Det finns en tomtetjuv här i stan kan jag lova. Min mamma ringde för en stund sen och va helt ifrån sig och berätta att nästa allt deras julpynt är BORTA!! Det som alltid står på samma ställe! Hur konstigt är inte de??!!! De är ju flera av tomtarna som mamma haft sen hon var liten så jag förstår att hon är ledsen. Tur att hon ska få ha världens sötaste tomtebebis hos sig hela julaftonskväll iaf!



Och ni kan va lugna och inte ringa soc för barnmisshandel, han har fullt med kläder under och låg där i ca två sekunder.

Kommentarer
Postat av: catti

vilken supersötis

2008-12-22 @ 22:16:18
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sötaste lilla tomten dååå!



GOD JUL

Kram Johanna

2008-12-23 @ 17:20:29
Postat av: cattis

haha precis vad jag tänkte, han måste ha frusit ihjäl!!! Men jag ser den vita filten under =)

Då behöver jag inte ringa soc, skönt. För jag var väldigt nära... ;)



Ha en riktigt god jul nu ni med så hörs vi i veckan.



PUSS O KRAM

2008-12-24 @ 09:47:57
Postat av: nina

har redan ringt. sorry, men jag har ju soc som kortnr



å hallå??? vem fan snor julpynt??? tur man bor på landet



julekram till dej å fina max

2008-12-24 @ 12:44:24
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback