-

Mina pojkar sover gott.

2008-12-27 @ 10:27:26


Dom är nog precis lika trötta båda två efter flera dagars flängande på olika middagar och annat trevligt. Men krafterna tar ut sin rätt och även dom behöver sin skönthetssömn. Speciellt Johan som ska iväg med sitt grabbgäng och göra grabbiga saker hela eftermiddagen och kvällen så jag och Max ska ha en rikitig myskväll hemma och bara njuta av att busa för oss själva. Tror vi behöver det båda två.

För övrigt måste jag berätta om årets BÄSTA julklapp!! Jag fick ett ps2 och ABBA singstar till de, så gissa om jag är lycklig! Den är ju helt underbar! Favoriten är nu Take a chance bara för att den som körar nästintill svimmar efter halva låten, den är ju bara omöjlig att lyckas med!

Längtar efter alla bebisar och mammor, tycker vi ska klämma in en träff snart....

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback