-

Granar växer inte på träd....

2008-12-23 @ 22:53:52
Jaha, är det inte typiskt! Här har vi vart hemma alla tre nu i flera dagar och inte har vi köpt nån gran, så idag skulle det bara köpas en men sen så visade det sig att inte en enda grannasare fanns i hela stan så det blev till att lite om sidan av lagen (jag menar.... Alla har väl rätt till en gran och vad gör man om inga säljs?) hugga en själva. Så så fick det bli.... Vi dundrade ut i skogen och hittade en underbar liten men naggande god gran som passar oss helt perfekt! Lite Piff och Puff över den kan man säga. Kommer lägga upp bilder, med tanke på hur stolt jag är så bara MÅSTE jag dela med mig av detta mästerverk av julkgran!

Men nu till det viktiga....
                                                  Ha nu en RIKTIGT 
                                                                                           
                                                              GOD JUL alla fina finisar där ute!
                                                      önskar 
                                                                familjen (älskar att skriva de! :-) ) Törngren - Ekengren


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt liten pepparkaksgubbe! Och tomtenisse på kortet under :-)



Önskar en God Jul och hoppas ni och Max får en mysig första jul med familjen!!

2008-12-24 @ 11:36:51
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: nina

vill se granen!!!

2008-12-24 @ 12:45:21
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback