-

Goda vänner på besök

2008-12-30 @ 16:47:20
Igår var vi hemma hos mam o pap för middag med nästan alla mina kusiner, storkusin Lisa med bebis i magen och maken Viktor och deras son Viggo, mellankusin Christian med sin fru Anna och deras son Ville, lillkusin Jens (som inte är så liten....)  samt farbror Bill med Monica. Så det blev 16pers totalt!! Men trevligt var det att se alla igen.
Under middagen landade Eric och hans Anna på ön och Johan drog för att hämta dom, halt var det kan jag lova!
Så idag har vi gått runt i stan och bara titta i mysaffärer och nu tar jag, Anna och Max det lugnt hemma medan grabbarna stack till Rusta.. Sen ska vi äta middag på Isaola Bella och mamma ska passa Max under tiden för första gången.

Kommentarer
Postat av: nina

å vad det lät trevligt alltihop

2008-12-30 @ 21:16:29
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback