-

Glad Lucia!

2008-12-13 @ 11:24:42
Hur fasen kunde jag missa lucia på tvn imorse?! De e ju inte klokt! Så ikväll får vi nsitta bänkade framför luciatåget på tvn med lussebullar och hela köret.
För övrigt har jag lovat mamma att jag och Max ska framföra ett eget litet luciatåg, han är peppakaksgubbe och jag har ännu inte bestämt vad jag ska va, tror getabock...
Vid frukosten skrev vi klart våra önskelistor till släkten, när man va klar bytte vi listor med varann för att göra ändringar och lägga till saker. Johan var så hemlig med min lista sen att han gick och gjorde en farfar med den. Vilket innebär att först limmar man ihop kuväret sen tejpar man det så att det är totalt inbrottssäkert. Gissa om det gjorde mig nyfiken!!

Men GLAD LUCIA på er ALLA!!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback