-

5 December 08

2008-12-05 @ 11:13:09
Jisses va många bebisar det vart igår! De var helt klart rekord för den här lägenheten någonsin! Men trevligt var det, trots att det var en aningens trångt. Sen bar det av ner till Gunnar. Denna underbara man som jag går och pratar livet med, för första gången där så tyckte Max att det skulle ätas, kissa blöjan knökfull, lekas och va i centrum hela tiden. Men de gick bra ändå. Därefter hämta Johan upp oss med bilen, vilket va skönt, med tanke på blåsten.

Idag har vi en riktig slappardag. Max och jag har sovit ´förmiddag och han sover än, så här är det lugna gatan. Sitter i vardagsrummet och ´Max ligger på min säng och ändå hör jag hans rossel, de måste va jobbigt för han att alltid va så täpt....  Väntar bara på att Hanna ska komma så ska jag plugga med henne, sen br det av till Fia som fyllt år. Ska bli väldans trevligt.

Tror Max vakna nu,så nu måste jag gå oh kramas med han.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback