-

Otroligt va effektiv jag är!

2008-04-15 @ 12:18:51
  • Jag har ringt flera viktiga samtal som jag hade hoppats slippa men insåg att jag hade inget val, men nu e de gjort. Lite stolt!
  • Kopierat hur många papper som helst! Som ska till alla möjliga ställen...
  • Gjort hårinpackning och ansiktsmask. Skönt!
  • Lyssnat på musik och när sol, vind och vatten spelades me Ted Gärdestad så sprakade Billy mer än någonsin, h*n sa typ att vi måste ha den på dopet. Eller hur ska man annars tolka sånt??
  • Städat, vikt tvätt... Sååå tråkigt!
  • Målat naglarna..
  • Funderat på vad jag ska äta till lunch.. De måste lösas snart!! Håller på att dö av undernäring... Eller nästan iaf...

  • Ska göra:
  • Laddar för att Hanna ska komma så vi kan va ännu mera effektiva.
  • Slå in paket. Niklas, Johans lillebror fyller år! Grattis till han! Så nu hoppas jag och Billy på att vi blir bjudna på något riktigt gott till middag! ;-)
  •  Smörja in magen, igen...
  • Ska till JC och fixa mina mammabrallor som e lite trasiga... suck...


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad du är duktig! :)

2008-04-15 @ 12:29:20
URL: http://TUMADRE.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback