-

Musikal och tacos!

2008-04-12 @ 18:39:39
Nu har man sett musikalen och vad kan man säga... Dom har gjort de igen! De va bra men inte så där underbart bra som tidigare.. Dels för att vi hade orkestern i väntra örat och rösterna var för låga.. Så de va lite synd. Annars var de bra! De va en annorlunda storry som satte mina hormoner på prov kan jag lova! Mycket död... Den som va bäst va helt klart Joel Serpe, känner mig lite som Bert Karlsson när man ser han, har man sett en talang har man och då syns det tydligt! Jag väntar på att dom ska våga sätta tänderna i Kristina från Duvemåla, men de lär nog dröja.. Min favorit musikal alla kategorier! Ryggen tyckte de va jobbigt att sitta i dom urkassa stolarna, men TENS gjorde sitt och de va värt smärtan!

Sen va de dags för fixa käk, de fick bli taco! De blev supergott och efter de fick jag en riktig kanonkula! Skönt att man bara ska va hemma ikväll! När jag är såhär stor undrar jag hur i 17 jag ska kunna gå såhär till slutet av augusti!! För det här är inte klokt!!


Här kollar dom som är lite känsliga!

Och för er andra....

Kommentarer
Postat av: tant cat

åhh vicken fin mage =) kisses!

2008-04-12 @ 20:10:02
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

jag har jobbat hårt på den! Beach 2008 here I come!

2008-04-12 @ 22:15:00
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: Annie Pannie

Ja vilka magmuskler, haha! Har du använt Abtronics?

2008-04-13 @ 14:35:20
Postat av: clara

ojojoj! Att jag har, haha! Nä här tränas bara käkmuskeln! :-)

2008-04-13 @ 19:17:38
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback