-

Massor me namnförslag!

2008-04-27 @ 00:55:18
Första förslaget för dagen var Cattis... Hon kom me det enastående förslaget Catharina Persson Törngren... Så de inte blir nå tvivel på vem ungen är döpt efter.. Och för er som inte vet så heter Johan Törngren i efternamn.. Sådär nu har vi minskat risken för missförstånd direkt!
Sen va vi på en trevlig liten förfest hos John och han har satsat 500 kr på att det är en pojk som ska komma ut... Tänk va pengar man kan tjäna utan att anstränga sig ett dugg, speciellt på fulla människor. :-) Men sen skulle John snacka allvar, han tyckte att vi skulle döpa bebisen till John eller något annat klassiskt namn som typ Sten-Åke.. Jag sa att vi skulle fundera på saken..
Och nu när man kom hem från krogen och såg svärfars inlägg så måste jag då säga att han tar hem dagens namn.. Trummvirvel!! Och dagens bidrag var Ratt-Nalle (Styr-Björn) hahahahaha!! De e ju taget!
Nu ska jag sova en sväng, Billy har för första gången vart på krogen och gillade skapt att va där, men är nu trött och sliten och behöver sova lite..

För övrigt: Jag saknar er tjejer i Uppsala! Hoppas ni fick en kanonfest och till Tabletten... Bättre sent än aldrig... Grattis!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback