-

Jag födde i natt!

2008-04-12 @ 09:25:24

Vi var nere på förlossningen och jag upplevde det hela som en rutinkontroll, hade inga värkar eller ont alls. Men barnmorskorna var taggade och sa hela tiden att jag skötte mig fint och att jag skulle fortsätta ta i. De förstod jag inte riktigt eftersom jag inte ens hade börjat ta i. Dom pratade att de var en pojk, men jag försökte informera dom om att bebisen ännu inte hade kommit ut så de visste vi inte alls! Och sen sa dom att bebisen var ute.. Då vaknade jag... Hahaha! Man kan ju hoppas på att de blir något i den stilen men de kan man bara drömma om! Hur som helst, jag längtar massor efter förlossningen och ser fram emot den. För jag har tror att det har att göra med att jag har lättare att föreställa mig en förlossning som målet istället för att det ska komma ut en underbar bebis!
Nu ska jag ut och gå en prommis, ska ju på teater sen som tydligen är ganska lång och vill inte få allt för ont i ryggen då...


Kommentarer
Postat av: petra

tja gash vad läskigt när jag såg din överskrift om att du fött i natt sen när jag började läsa oki det var bara en drömm. ;) du kommer blir en grym mamma clara.. tjao

2008-04-12 @ 15:13:16
Postat av: cat

shit, läskigt! Jag har iofs varit gravid 1000 ggr ockå, rätt läskigt de me =)

2008-04-12 @ 15:41:01
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

Jo de va skumt kan jag lova! Nä, Billy får allt stanna ett tag till där inne! :-)

2008-04-12 @ 17:09:20
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: Linnea

Hallå!
Tycker att det är så spännande att läsa om allt!
Kan knappt fatta att du/ni verkligen ska ha barn (Billy) i Augusti! Det blir utökade platser vid julbordet;)Kram kram

2008-04-12 @ 18:25:13
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback