-

Ja just de.. Haha!

2008-04-18 @ 10:18:07
Hahaha!! Va hos F-kassan och hon trodde att jag skulle fixa me föräldrapenningen! Men snälla nån, de e ju flera månader kvar! Men hon trodde att vi skulle ha nu snart, tack för dom orden, jo jag vet att jag är stor men allvarligt talat sååå stor är jag inte! Men nu är de fixat och klart me sjukskrivningen. Hoppas bara att dom räknar som vi gjort. :-)

Nu ska jag hitta på något att göra, de e ju såååå tråkigt väder att de liknar inget.. Så de får bli myskväll med en äcklig biff som behövs ätas upp.... Får väl satsa på nån god efterrätt istället.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback