-

Handlat käk...

2008-04-16 @ 17:55:58
Jag satt och skrev en liten lista på prylar som fattades i kylen och då ska vi inte tala om frysen!!  Heltom!! Så nu skulle de handlas så vi skulle ha mat i lite mer än två dagar.... Det hela slutade på 1000 spänn!! Men nu kan jag stå vid spisen tills bebisen tänker komma ut, eller nästan iaf.... Men oj oj oj va gott de ska bli! Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort förut eftersom världens bästa pappa Göran är mångfaldig mästare på detta.. Nu undrar ni va, eller ni som verkligen känner mig har listat ut de för länge sen.. Jag ska göra mina livs första kroppkakor!! barabambambampaaa!!!! Ska bli spännande! Antar redan nu att dom inte kommer bli lika goda som pappas, men de är helt klart värt ett försök!

Billy sparkar som 17 nu för tiden, lite kul! Men jag är nog ganska hopplös att prata med, för när h*n sparkar stannar min värld och de ser ut som att jag har värsta stirren! haha!!

Kommentarer
Postat av: cat

Hoppas att kroppisarna blir goda =) Du är ju kung på mat!

2008-04-16 @ 22:27:27
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Anonym

hej ahh nice hur blev kroppkakorna då??

2008-04-17 @ 20:37:48
Postat av: clara

jo, de kommer en fin beskrivning på dom imorgon... Vem e du som undrar föresten??

2008-04-17 @ 23:08:51
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback