-

Älskade MVC!

2008-04-16 @ 10:56:21

Tänk va skönt det är när saker bara fungerar och man inte måste hålla på att kongla en massa.. Pratade med MVC nyss och hon skulle fixa så att läkaren skulle vidare sjukskriva mig och sa att de skulle jag inte behöva oroa mig för. Höll på att börja grina! För hela tiden innan har jag vart mittemellan alla vårdenheter och inga vill ta i mig för att MVC säger att jag tillhör ortopeden och ortopeden har inte tid... Men nu kändes det som att allt fick ett ljus.. Jag ska få komma till sjukgymnasten för att få akupuktur igen, även om de inte har tid, men den gruppen som annars utför akupuktur på gravida vill inte ta emot mig för de kan inte mina problem.. suck... Men nu ska jag iaf få hjälp! Så himla gött!

Så vad får vi ut av det hela, jo MVC är underbara och kanon att prata med! Där kan man verkligen känna sig välkommen! Stor stjärna i kanten till dom!!

image32

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback