-

Titta sol, varmt, skönt!

2007-06-05 @ 10:10:00
De e otroligt men de e faktiskt  SOMMAR! Så underbart. Var ute och gick min morgon prommis i endast linne och jag svettades hela tiden, de e inte klokt! Så nu har jag helt förtjänt en tallrik gröt, mums! Ska snart bort och lämna ifrån mig morsan, känns lite jobbigt men mest bara lycka, att slippa betala för något jag inte använt på över ett år! Något jag måste köpa idag är blompinner, hade ingen aning om att bönor kunde växa på de där viset. Sen ska nog jag och Korven till Tofta och dra årets första strandsolning. Kan man må bättre än vad jag gör idag? Jag tycker till och med att de är kul att plugga matte. Ska göra de nu.
Bye bye!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback